Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

25 Mayıs 2014 Pazar

Selçuk Yaşar Baba,

Karşıyaka Spor Kulübü, evin abisi, Karşıyaka taraftarı evin küçük kardeşi ... Karşıyaka Spor Kulübünü bir kardeşim olarak olarak düşündüm bu sabah bir Karşıyakalı olarak.. iki kardeş ... Karşıyaka Spor Kulübü ve Karşıyaka taraftarı ... Karşıyaka Spor Kulübü Selcuk Yaşar'ın yaramaz baba parası yiyen cocuğu, biz Karşıyaka taraftarları ise evin manevi değeri yüksek kardeşi Karşıyaka Spor Klubünü çok seven fakat abisinin sürekli babasının parasını çar çur etmesine kızan kardeşiymiş gibi düşündüm bu sabah .. Evden çıkarken Selçuk Baba’ya sitem ettim .. Selçuk Baba; ben her sabah evden işe çıkıyorum, erken kalkıp çalışıyorum çabalıyorum, etik değerlerimden ödün vermeyerek üretmet, geleceğe bir iz bırakmak için ama Abim? Karşıyaka Spor Kulübü ! Biz sabahın erken saatinde çalışmak, üretmek için evden çıkarken, o hala evde uyuyor ve geç uyanıyor ise gitmiyor üretmiyor hep cepten hep baba parası yiyiyor... Selçuk Baba Karşıyaka Spor Klubünü yani Abimi çok seviyorum. Biz bir aileyiz fakat artık abime ve sana kızıyorum. Kaç yaşına geldik hala elde birikmiş paramız yok. Bir stadımız yok. Kirada oturuyoruz ..Abimin bankadan çektiği kredileri ödemekten, etraftan borç para istemekten utanıyorum.. Sen başarılı bir babasın. Kurduğun fabrikalar marka değerlerini nasıl yaptığını anlat abime, o sistemi abime aşıla, oğlun gibi gördüğün Karşıyaka Spor Kulübüne balık verme artık, balik tutmayı ögret lütfen .. ve Karşıyaka Spor Kulübü’nü kötü arkadaşlarından ayır, hep onlar yüzünden senin oğlun bir yere gelemedi.. Ben evin küçük kardeşi Karşıyaka taraftarı olarak, abim Karşıyaka Spor Kulübü’nü sana şikayet etmek değil amacım. Her ailede evin içinde bilirsin babalar çocuklarının kötü tarafını görmezler, görmek istemezler.. Ben buna dikkat çekmek istedim .. Karşıyaka bir yuva .. Abimizin bu hoyrat ileriye birşey bırakmayan yapısı yüzünden yuvamız dagilmasın Selçuk Baba... Not: BiZ KARŞIYAKA TARAFTARI her sabah oldugu gibi bu sabah da günün ilk saatlerinde bile sizleri duşünüyor, ARTIK KALICI GELİRLER istiyoruz. İyiki Karşıyakalı bir ailenin ferdiyiz.
Seni ve Karşıyaka’yı Çok Seviyoruz Baba ..

1Taraftar ..

0 yorum:

Yorum Gönder